Дмитро Маханько: «За рік зроблено чимало, але необхідно зробити ще більше »

жкг

Вже більше ніж рік житловий фонд Кам'янського знаходиться у веденні Управляючої компанії по обслуговуванню житлового фонду (КП «УКОЖФ). На балансі у підприємства знаходяться одна тисяча вісімсот сорок шість багатоквартирних будинків загальною площею понад 4 млн кв. м, розташованих у всіх районах міста. Що вдалося зробити за рік і що ще має бути зроблено, з якими проблемами стикається підприємство сьогодні, розповів Дмитро Маханько, директор Управляючої компанії.

- В якому стані знаходиться житловий фонд міста?

- Майже 80% житлових будинків Кам’янського - це споруди, яким більше 60 років. 90% з них вимагають комплексного капітального ремонту. Вкрай в незадовільному технічному стані знаходиться 85% покрівель, в аварійному стані перебувають майже 90% балконів, зовнішня обробка будівель - штукатурка і облицювальний шар фасадів, їх фігурні елементи - прийшли до повного занепаду. Внутрішньобудинкові інженерні мережі тепловодопостачання та водовідведення також потребують капітального ремонту, а в багатьох випадках - повної заміни.

- Як ви з цим управляєтеся?

- Управляючій компанії всього один рік, але зроблено вже чимало і належить зробити ще більше. Проводити великі обсяги ремонтних робіт можна тільки при фінансуванні поточних ремонтів з місцевого бюджету, так як населення не в змозі на сьогоднішній день оплачувати реальну ринкову вартість послуг. Мінус в такій ситуації - перебої з фінансуванням уповільнює процеси виконання поточних ремонтів. Звичайно, в тому числі мова йде і про платежі від населення.

Окрему подяку хочеться висловити депутатам міськради, які, розуміючи це, знаходять з Управляючою компанією компроміс. Такі обранці, як Максим Беспальчук, Наталія Шкуренко, Сергій Павлюк, Сергій Ворожко, Михайло Підгурський, не сидять на місці, розповідаючи людям байки про те, коли роботи зроблять. Вони із засобів, виділених на виконання депутатських повноважень, купують матеріали, а Управляюча компанія силами комплексних бригад виконує роботи. Дуже радує, що є такі депутати, які хочуть допомагати місту і жителям.

- Хто складає списки поточних ремонтів?

- Списки ремонтів складаються, виходячи з аналізу звернень як безпосередньо в КП «УКОЖФ», так і за підсумками прийому мера, депутатів, заявок в ЄДС. Зібрана інформація вивчається, систематизується і передається в департамент ЖКГ.

Як не дивно, чим більше робіт ми робимо, тим частіше люди звертаються. Ймовірніше за все , люди бачать, що результат є, і починають вірити, що їм допоможуть. Судіть самі: найкращим показником роботи підприємства за рік, дійсно, є звернення громадян. Прийомні дні показують, що кредит довіри до Управляючої компанії значно виріс. За рік в КП «УКОЖФ» надійшло 6596 звернень. Люди бачать, що керівництво дотримується даного людям слова і здатне вирішувати проблеми. Один рік роботи не може вирішити всі проблеми, які накопичувалися десятиліттями, але дав нам можливість їх систематизувати і скласти план дій щодо їх вирішення на наступні роки.

- Яка стратегія розвитку підприємства?

- Дуже хочу збільшити кількість людей, зайнятих в комплексних бригадах. Зараз вони виконують дрібні ремонтні роботи. Це не вузькі фахівці, а просто мужики з золотими руками і головою, яких дуже проблематично знайти. Ми пропонуємо гідну заробітну плату, середню, не низьку і не високу, зате робота вдячна. Хотілося б розбити місто на ділянки і закріпити за ними по 10 чоловік комплексних бригад, з транспортом, автовишкою. Щоб в них був скляр, тесля, слюсар. Житель дізнавався б - ось це їх працівник, який виконує дрібні ремонтні роботи. З цією пропозицією я буду виходити до депутатського корпусу, членів виконкому і міського голови Андрію Білоусова. Ну і, само собою зрозуміло, без своєчасної квартплати проводити якісь реформи ні в місті, ні в районі неможливо.

Крім цього ми врахували часті звернення жителів лівого берега - їм незручно і дорого їздити в центр міста на прийом до керівництва «УКОЖФ». Тому з 18 вересня ми відкриваємо громадську приймальню з питань житлово-комунального господарства для жителів лівобережжя. Вона знаходиться в «нулевке» за адресою: пр. Наддніпрянський, 11. З 18 вересня, з 14.00 до 18.00, кожного третього понеділка місяця я буду проводити тут прийом особисто. Краще я один приїду, ніж люди будуть їздити до мене. Крім цього запрошую всіх депутатів лівого берега проводити прийом спільно - це дозволить дізнаватися проблеми жителів краще. Разом перемагати завжди простіше.

- Який стан справ з проплатами від населення?

З введенням в дію з листопада 2016 року нових тарифів на послуги з управління багатоквартирними будинками надходження від населення зменшилися і на сьогоднішній день складають всього 75% від нарахувань. Сума заборгованості жителів - 17 818 000 гривен. В середньому, це як несплата всім містом за 2,5 місяці. Всього кількість особових рахунків, за якими здійснюють оплату власники багатоквартирних будинків, становить 81 461 штуку. Заборгованість за три місяці і більше виявлено по 70 351 особовому рахунку (86,4%.). Отримання послуг в повному обсязі та відповідної якості, в першу чергу, залежить від фінансових можливостей підприємства, а вони залежать безпосередньо від щомісячної оплати послуг населенням.

- Які основні проблеми житлового фонду?

- Покрівлі і комунікації. Взимку ми побачимо, як увійдемо в опалювальний сезон. Сьогодні ще додалася така проблема, як розкрадання, причому тягнуть навіть пластик - в надії знайти ланки кольорових металів. Це дуже засмучує - сьогодні зробили, завтра пустили, а комунікації розкрадені. Закликаю жителів теж стежити за житловим фондом - це ж все ваше, не можна бути байдужими. Особливо актуальна і проблема міста, яка накопичувалася десятиліттями - аварійні застарілі фасади. Нами були проведені роботи по демонтажу небезпечних ділянок фасадів, але, на жаль, вони продовжують руйнуватися. Тому разом з міською владою потрібно думати, як підходити до їх комплексного ремонту, особливо в центральній частині міста, що знаходиться в жахливому стані.

                                                                                                                                                              Журналіст: Денис Кравець

За підсумками першого року роботи Управляюча компанія виконала робіт на суму 8 212 800 гривень, в  тому числі:

• ремонт шиферних та рулонних покрівель загальним обсягом 21 739 кв. м на суму 4 210 000 гривень

• ремонт 7 ліфтів на загальну суму 1 201 000 гривень

• зроблено 7 459 погонних метрів міжпанельних швів на суму 946 000 гривень

• проведено ремонт 27 під'їздів на суму 849 500 гривень;

• відновлено 1 194 погонних метра інженерних мереж на суму 746 400 гривень;

• в житлових будинках замінено більш 3000 метрів внутрішньобудинкових електричних мереж, відновлено 601 міжповерхових електрощит, встановлено 720 антивандальних поверхових світильників на загальну суму 259 800 гривень;

• регулярно і своєчасно надаються послуги з прибирання прибудинкової території та покосу карантинних трав.