Костянтин Долгов: «При старих ЖЕКах були тільки обіцянки, зараз - робота»

ЖКХ

Майже рік, з листопада 2016 року, замість ЖЕКів в Кам'янському було створено і приступило до роботи єдине централізоване комунальне підприємство «Управляюча компанія з обслуговування житлового фонду» (скорочено УКОЖФ). Про те, що вже зроблено за цей час і що  ще має бути зроблено, на прикладі Черемушек розповів заступник директора Управляючої компанії Костянтин Долгов.

- Як все починалося?

- Якщо відкинути технічні моменти, то я побачив, що люди остаточно втратили надію, що в їхніх будинках буде щось робитися. І це не дивно: наприклад, старі Черемушки взагалі перетворилися на Богом забуте місце, але ж я виріс в цьому районі. Коли ми отримали першого листопада 2016 року в обслуговування місто, мною з інспектором були повністю обстежені будинки, які раніше обслуговували старі ЖЕКи - «Стелла», «Крона», «Оселя». З'ясувалося, що інформація, яку подали ЖЕКи при передачі фонду, повністю різнилася з дійсністю. Будинки, які на папері перебували в нормальному стані, в реальності такими не були. З початком опалювального сезону розкрилася і інша проблема - майже всі труби комунікацій виявилися непридатними, хоча старі ЖЕКи в документах вказали зворотнє. З Управляючою компанією ситуація стала виправлятися на краще. Жителі побачили зміни на краще - роботи проводяться. Питань, побажань, пропозицій від жителів надходить безліч. І нам хочеться зробити так, щоб жителі отримали комфорт.

- Яка основна проблема житлових будинків Черемушек?

- Найголовніша - покрівлі, їх практично ніхто не робив, а якщо і робили, то за рахунок людей і в дуже малих обсягах. Це призвело до того, що маса будинків протікає. Друге - запущена і покинута прибудинкова територія, яку ніхто ніколи толком в порядок не приводив. Буря в квітні показала, наскільки важливо проводити своєчасну обрізку старих дерев. Сьогодні за допомогою підрядника «Екосфера Дніпро» нам вдається підтримувати чистоту у дворах, але роботи ще багато. І, звичайно ж, комунікації водопроводу і опалення. Їх необхідно міняти.

-Де і як  люди можуть обговорити проблеми ЖКГ з Управляючою компанією?

- Приходять на прийом в офіс по Республіканській. Крім цього ми обробляємо скарги, що надійшли в єдину диспетчерську службу і громадську приймальню. Намагаємося усім допомогти, і жодне звернення не залишається без уваги. Зараз головне завдання - гідно зустріти опалювальний сезон. Важливо, щоб городяни розуміли, що титульні списки поточних ремонтів складалися на підставі інформації від старих ЖЕКів. А вона, як з'ясувалося, насправді не відповідає. Списки коригуються на підставі реальних обстежень.

- З чим частіше звертаються люди?

- Найчастіше - покрівлі. На другому місці - прибирання прибудинкових територій, водостічні труби, міжпанельні шви, скління, комунікації опалення та каналізації. Тільки за 2017 рік на Черемушках Управляючою компанією було виконано більше 30 ремонтів покрівель, 20 ремонтів водостоків  і більше сотні інших видів робіт. Дальше більше.

- Що ще має бути зроблено?

- Людям потрібно дати комфорт, в першу чергу, щоб в квартирі було сухо. Готуючи будинки до зими, ми зайняті склінням сходових клітин - у багатьох під'їздах скло відсутні зовсім, а вікна забиті дошками. Майже всі Черемушки - це центральне опалення, тому зараз важливо підготувати будинки до зими.

Крім цього проблемою залишається освітлення цього району. В першу чергу це пов'язано з великою кількістю аварійних дерев, яким необхідна обрізка. Поки цього зроблено не буде, відновлювати і проводити нові лінії недоцільно. А в цілому, хочу повторити: якщо при старих ЖЕКах були тільки обіцянки, то зараз - робота.